Ledighet ger en någon slags skyldighet att uppdatera ^^

Okej vi börjar med Vemdalsskalet. ALLT ÄR ÄNTLIGEN KLART ! Och jag är så fruktansvärt glad att jag kan släppa allting med planering hit och dit. Nu återstår biljetterna, men dom tar vi sen ^^
Om 3 veckor är det Halloween! Och i år ska jag banne mä klä ut mig ! Skulle ju ha gjort det förra året om inte Micke hade fått en allergisk reaktion av en Papaya.. Oh Well. Någon som har förslag på vad jag ska klä ut mig som ? Välkomna med förslag !

Annars är det inte mycket nytt. Same, Same, Same. Jag ska dock behöva traska till jobbet idag trots att jag är ledig. Not so Happy Face. Detta för att "folk" har bestämt att jag ska lägga beställningar när kocken inte är här. Och dom ska göras Måndagar, Onsdagar och Fredagar. Så kan det gå. Men jag kan iaf trösta mig med att igår när jag var på tempo så FICK jag en enormt stor godispåse med mina favvogodisar i :) Molly Lakrits heter dom ! Mmm... Jaja, off to Work on my Day off !


Home Sweet Home ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0