Jag har ingen lust.

Okej, det är alldeles för mycket som händer nu. Alldeles för mycket skit. Ibland har jag bara lust att göra något sjukt crazy (Typ tända eld på vissa personer). Så akta er för att göra mig förbannad! Just saying! The botten is nådd .. lite så känns det. 

Hur som helst, så var jag nere på Stan med Melissa idag och shoppade lite. Tanken var att jag skulle köpa skor, men jag sket i det när jag märkte att jag redan shoppat loss i typ 4 butiker. Måste hålla igen nu innan det är dags för skalet :) En sak är säker! INGENTING ska få sabba mitt humör under skalet-helgen! NOTHING ! :D Hämtade by the way ut min Pimp-Outfit idag! :D Så jävla ball så jag dör ! :D Känns som helt rätt val för mig! Da Pimp Is In Da Hood Yeah! :D Tog en bild på mig i den tidigare, men man vill ju inte avslöja hur het man kommer vara på Julfesten, Till helgen och på Vemdalsskalet ÄN ! 

Just ja ! Fredrik Steen! Har helt glömt att uppdatera om detta. Alla vet väl vem Fredrik Steen är? Eller? För er som inte har en aning så är det han som är den svenska motsvarigheten till Cesar Milan. "Hundcoachen" på Tv4. Han var iaf här i Gävle i förrgår och hade föreläsning. Det var jätteroligt att komma ut lite och att dessutom lyckas släpa ut mannen på något liknande :O Say Whaat? Men han satt nöjd och belåten bredvid oss brudar. Jag lärde mig dock ingenting väsentligt. Allting som det pratades om visste man ju redan om. Sen är det ju inte säkert att man gör rätt alla gånger så det var väl bra att få en liten Update då ^^ Näe, nu orkar jag inte mer. Less less less. Ska man starta eget kanske? Köra en "no-dicks" grej kanske? Enbart brudar och lika/samma lön till alla! Tänk vad bra! Och om du är en bitch så åker du UT ! Oavsett hur mycket "ansvar" du har. Fatta vad bra!? :D Det skulle fan vara något ... Dagdrömmer lite jag då. Håll till godo! :D Pöss ! 


Jag dagdrömmer också om att en dag få äga en eller flera sånna här vackra vackra hundar!
Såå förbannat snygga!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0