En liten hälsning ... ^^

Senaste veckan ... eller var det veckorna har varit sjukligt jobbiga. Har bråkat med folk, haft lite smsterror, jobbat jobbat och jobbat, hjälp Anna med bord, ringt Veterinär, jobbat lite mer, passat Farmor och Farfars Alice och slutligen försökt planera allting inför en Weekend i Vemdalsskalet den 10 November. 

Hittills går det sådär med planeringen eftersom vi saknar en person. Men Robin spånar, så vi hoppas det hinner lösa sig. Men i morgon är det fanimej sista dagen att fundera ! 

Hur som helst, livet rullar på, men jag har fortfarande ingen direkt rutin med Gert och dagmatte och allt. Kanske beror det på att man inte har ett vanligt veckojobb, och jag har ju oftast mannen hemma om jag jobbar. Aa, det är lite bök och stök i livet just nu. Men jag funderar på om jag ska börja träna på Friskis igen till helgen. Har ju kort till December. Så jag borde ju köra. Men på Lördag ska jag iaf umgås med kusin vitamin och efter det ska jag promenera ut till Järvsta för att umgås med Melissa :) FINALLY ! Vi ska bada Jacuzzi och dricka öl ! Jäääj ! På återseende !
Min fina fina Gert ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0