Birthday!

Okej ... Hur många tycker om att fylla år? Visa händer! Ja, jag är egentligen inte alls en av dom. Särskillt inte nu när man börjar komma upp i gammelåldern ... Usch vad gammal man är! Hela 23 år fyllde man! Shiiit. Men okej, det är enormt trevligt när folk säger typ "Jag hämtar kaffe till dig ja, ... för du fyller ju år" - Eller - "Ta sista biten du ... du fyller ju år!" :) DEEET är trevligt. Men allt annat ståhej med släkt som ska komma på tårta, och i samma veva ska man hinna diska, gå ut med hunden och ordna massa annat liksom. Inget illa till släkten... Love them! 

Men är det egentligen inte lite bakvänt att den som fyller år ska behöva bjuda på tårta? Jag tycker ju personligen att den som fyller år ska få "gå omkring" till alla i släkten och bli BJUDEN på tårta! Det vore väl mest logiskt eller? :O Så jag tänker nog införa det till nästa år :) 

Annars är det inget nytt på loftet! Same Same. På Återseende! (:

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0