Yrar omkring ...

Jag behöver nog en spark i arselet tror jag. Känner mig deppig och nere mest hela tiden ... Och varför då? Försöker hitta på massa skoj, som att föreslå att vi ska åka på Bruce Springsteen i sommar ... kanske gå och se RaW Comedy Club i Februari, föreslå gemensamma träningspass med diverse folk. But Nooo! Ingen vill, och hur blir det då? Jag sitter hemma i mitt soffhörn och har Criminal Minds-maraton och hoppas att morgondagen blir lite mer livfylld och KUL! Trots att man jobbar mest hela dagen. Men har ju iaf kvällen. 

Tur är det ju att jag får ut och gå med Gertan iaf :) Ikväll var det faktiskt skönt ute också. Trots att vintern ligger runt knuten ^^ Anywhoo ... Om man ska ta och plugga lite körkort kanske? Gick ju sådär SJUKT bra igår när jag och Anna var ute. DET mina vänner, är nog det som känns ROLIGAST just för tillfället. För jag ska banne mig ha det där jävla körkortet till våren! BASTA! 

På Återseende! 


Det finns mycket i livet som inte kan förstås, men livets huvudsakliga mål är att tänka rätt, handla rätt och leva rätt " Mahatma Gandhi.

KOMMENTARER
Postat av: Cissi

Jag vill gå på råååå komedi, ju now.. Haw match is it? ;)Sprinsteen skulle heller inte vara fel. Och lite qualitytime med Särah skulle verkligen inte vara fel! :)

2011-11-29 @ 00:24:08
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0