Snart smäller det!

Aaaah ... då kan man äntligen luta sig tillbaka och njuta av nästan en hel veckas ledighet! Inte illa ! ^^ Fast vi åker inte till Vemdalsskalet förrän på Torsdag morgon. Då tar man bilarna och roadtripar en sisådär 33 mil. Ååh, jag vill känna Norrlandsluft igen! Herregud vad längesen det är jag var upp. Jobbade ju på skalet ett tag. Och Storhogna. Så vi får väl se om jag får med mig gänget på en öl eller middag uppe i Storhogna. Vi har ju hela helgen på oss :) Happy FACE ! ! ! 

Det roligaste är ju att vi dessutom ska klä ut oss. 1 vecka senare än alla andra. Men bara så att ni vet det - Halloween var inte nu förra helgen ... utan helgen före det. Alla som väljer att fira Halloween på Alla Helgona Helgen borde få en smäll! Alla Helgona Helgen är HEEELIG. Inte en spökhelg. Lär er lite vett for fan. På Återseende.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0