Rörelser

Det är så illa att jag har låtit mig själv bli så fet, så när jag nu försöker promenera, hoppa hopprep eller något annat fysiskt, så får jag HELA TIDEN ont i benhinnorna. Men det är inte benhinne-inflammation. Har redan kollat. Utan det är såhär: Eftersom jag inte har rört mig på typ 1 år, så har muskeln i mitt ben lagt sig till ro... så när jag nu rör på mig så "sväller" den till en mycket större storlek än vad den är van vid när jag väl rör mig. Det gör att muskeln trycker mot själva benet i benet. Fattar ni?

Ja, hur som helst så är det jävligt drygt! Tycker ju att jag har hållt på ett par veckor nu, och då borde det väl bli bättre? But NOOO. Hoppade hopprep i typ 5-10 minuter när jag kom hem från en 50 minuters promenad... och ÄNDÅ så får jag ont. Trots att jag värmt upp? ... Jag menar ... 5-10 minuter... Whats up? 


Japp, och tjejen på bilden är då alltså INTE jag. Bra tack hej.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0