Nu har det Smällt ...

Och jääävlar vad trött man är. Dom 23 åren börjar kännas nu, man är fan inte gjord för att härja och stöka och supa non stop i 3 dagar! Men trots denna sjukliga trötthet så känner jag mig otroligt nöjd med helgen! Torsdagen var det Da Big Opening! Bastade och mös i stugan innan vi begav oss - OFF PIST ner till anläggningen. Robin tyckte det vore ypperligt att ta en "genväg" ner. Så det var bergsklättring á la alpernastyle! Robin ramlade och gjorde illa foten, och jag höll på att bryta fötterna typ 70 gånger i mina 14 cm klackar. BUT - I survived! 

Fredagen var det ÄNTLIGEN dags för After-Ski och utklädnad! Så jävla roligt! ! ! Robin var en Ghostbuster, Micke en Gorilla, Melissa SuperMario, Johan Präst, Wickan Babsan, Linnea 80-tals Groupie och Moi var en Female Pimp! Och det första som bartendern säger när jag kommer fram och ska beställa öl är "Du ser ut som en kvinnlig Pimp" ! NAAAILED IT! 

Fredagkvällen blev dock en Girls Night Out efter det. Grabbarna hade ont i magar och allt vad det var, så vi gick ner själva! Men ändå .,... FETT KUL! Final kvällen bjöd också på massor med skoj men bäst på hela resan var ändå After-skin! Höll ju lite på att dö när vi märkte att våra grannar (manliga sådana) valde att klä ut sig till Lady Gaga ... från olika videos! Klockrent! Hur som helst så känner jag mig nöjd ! Och det var väl typ det jag ville ha sagt bara ... ^^ Kul kul kul ! På Återseende ! 


Memory For Life ! (Robin var dock någon annanstans i vanlig ordning) ^^

Brudarna med Lady Gagas Boysen!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0