Ni vet hur det kan kännas ibland ...

Lite surt .. Lite som om man håller på att bli sjuk (kanske man håller på att bli också) .. Men ni vet sådär allmänt NERE! Såå känns det idag. Blev lite piggare av att gå en sväng med Gert och busa för fulla muggar nu på kvällen. Men känner mig ändå inte på topp. Har konstant ont i ryggen, och idag hade jag feber på dagen så jag gick hem och sov i typ 3 timmar på soffan. Men som sagt ... Inte 100% än ... Blir nog en lika tung dag i morgon skulle jag tro. Är så mycket som är fel på jobbet, så det är liksom inte kul att gå dit längre heller. Förr ÄLSKADE jag mitt jobb .... Så är det här min "signal" på att söka högskola? 

Jaja, Beställde ju självklart lite kläder igår också. Kunde inte hålla mig! Men jag fick dock dra ner mina 7 varor till 3. Mannen är så sträng! ^^ Så nu håller jag alla tummar för att dom kan anlända i morgon och bringa lite ljus i detta förjävliga mörker. På Återseende!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0