GRYMT SKÖNT!

Så fort jag har en ledig dag eller två så känns det som om det var typ 3 veckor sedan sist. 8 dagar i sträck på jobbet gör en rätt energilös. Men nu har jag sovit ut och bara njutit av frukost och en promenad med Gert, så nu har jag hittat ny energi och städat badrummet! :) Duktig ja ! Men det är väl lika bra man fortsätter antar jag.

Så det är fint till svärföräldrarna kommer hit och ska bo här nästa helg, medan vi är i Vemdalsskalet.
Shit, det är liksom snart vi åker, och det är så förjävligt att vi fortfarande inte vet hur vi ska ta oss dit och hem. Ganska drygt. Vi kom på att vi KAN åka buss och tåg upp, men då får vi stå och trampa i Sveg i 3,5 timme. NEJ TACK! Men det går däremot inga bussar från skalet på söndagen. Så vad finns det för alternativ? Hyra bil. Jaa, då är det ju så "illa" att vi är 6 personer som ska åka och därför behöver vi hyra en hel jävla minibuss. Billigt? Noooot! Men vi får väl se hur det övriga folket röstar för hur vi gör. Förhoppningsvis kommer vi dit och hem. Om allt går som det ska. 

Jaja, städa var det ja ! :P 

Passar på att lägga upp en gammal SNYGGBILD på SNYGGSNYGGA Cissi! :) Snaaart ska jag komma och hälsa på er i erat nya fina hus! Promise!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0