Göttans.

Då var man ledig igen då. Spenderar ledigheten Ovanligt PIGG! Inbillar mig själv att der beror på LCHF-skiten. Igen. Micke var nära att kasta in handduken igen igår, men nu är det ombytta roller, för jag menar jag tänker ju inte "slösa" en hel vecka utan godsaker på .. ingenting. Nej, nu kör vi! 

Idag ska jag övningsköra igen. Känns lite pirrigt. Men förhoppningsvis så kan jag lära mig att backa i typ 5km/h idag istället för typ 30km/h som sist. Anna var livrädd :P Tss .. Måste fan börja ta tag i körkortet på allvar snart! Känns som om allting är krångligt och svårt utan körkort och bil. Och som det ser ut nu så blir det ju en bil i Februari.... om allt går som man vill vill säga. Men helst vill jag vinna en på Bingolotto, så nästa Söndag är det dags igen! Och jääävlar om jag inte vinner! Kommer slå hål i väggen tror jag! Nästa telefonräkning lär väl vara på 1000:- eller mer eftersom det kostar typ 10:- att ringa in och jag ringer ju inte bara en gång heller :P Jaja, nu är det dags för promenad igen. Men idag blir det en kort en eftersom Gert inte riktigt går som han brukar göra. 

Innan han får maten så brukar vi be honom att "snurra" vilket han är en stjärna på, men både igår och idag så bara går han runt i en cirkel? ... Och han vill knappt hoppa upp i soffan? :O Men jag ska försöka och inte låta mitt mammahjärta ta över eftersom det säkert inte är något. Men har gett honom lite massage nu och ska gå en sväng så förhoppningsvis så blir det bättre. Bla bla bla ... Hejdå! 


Gert och "syrran" Beda :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0