Försöker andas rätt ... och njuta av ledigheten.

För tydligen andas jag ju fel, därför jag får ont i ryggen. A Well Well... Idag ska jag mest bara mysa. Måste väl försöka röja lite också, som vanligt när man är ledig och faktiskt orkar. Sen ska jag ner på stan och köpa en present till far. För han har ju fortfarande inte fått något sedan fars dag. Bra dotter :P Men vet precis vad jag ska köpa! Så ikväll blir det alltså långpromenad ner till Väster för att bli bjuden på middag hos far & C/o. Blir nog kul. 

I morgon är det dags för Hell Week igen. Dessutom är det dubbellön i morgon, första advent och FREDAG! Gissa om någon kommer vara less och irriterad mest hela dagen i morgon, och ändå ska man väl behöva stå ut med den eviga jargongen som råder i Charken. Man får väl tåla lite när man är ensam tjej I Guess. Jag ska dessutom ha Demo i morgon, så den som vill ha ost och pepparkakor ska komma ner till Delin i morgon mellan cirka 11:30-18:00! :P Blir nytt för mig också eftersom jag aldrig provat kombon "Blåmögel och Pepparkaka". Men alla hävdar att det är gott, så det återstår att se. Jaja, nu blir det bara babbel babbel, så jag återgår till mitt och ni till ert :) .... Pissar lite på Hell Week faktiskt! Längtar redan till nästa helg ... nästa gång man är ledig igen. Blää. På återseende! 


Moi och en av mina bästa vänner i livet! En stor Bamsekram till
nyblivne Morbrorn Robin Kjellberg! :)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0