Det går bra nu. INTE!

Okej, jag ska inte överdriva och överösa detta inlägg med massa negativa tankar. Som vanligt. Men det är inte lätt ibland alltså. Har väl egentligen haft en relativt bra dag, men för alla som arbetar i charken runt om i landet och har egen-skivad skinka vet allvaret i att ens skivmaskin pajar. Det hände mig idag. Not så fun direkto. Men Skyttman och jag pillade runt lite och till slut så valde vi den lilla skivmaskinens specialiteter istället. Men den är ju typ 10 gånger så mer seg, så det var heller inte sådär svinkul. Hade ju dessutom inte 1, utan 2 maskiner att göra rent sen... Jaja, shit happens. 

Och nu skulle mannen ... the Inventor göra hemmagjord Hollandaise. Gick ju sådär SKITBRA! Inte. Så nu är klockan halv åtta och PMS-Sarah har fortfarande inte fått någon panerad torsk med potatis och Hollandaise. BRA KOMBO liksom. Trött, tjurig, hungrig och allmänt less på denna Hell Week. Blääää. På Återseende. 


Och bara för att reta Sandström så lägger jag ut en EGO EGO EGO-bild.
Här har ni mig! Poserandes! Ta tillvara ! :P

KOMMENTARER
Postat av: Sandström

PAX FÖR FISKEN PÅ MÅNDAG!

2011-11-26 @ 21:04:47
Postat av: Cissi

Ja, jag tänkte väl ge det ett försökt till. :) Ska vi seeees snaaaart ellör? :P Hälsa du med! Puss!

2011-11-26 @ 23:40:52
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0