Vändpunkt?

Ja, allt det här med hund ... det kryper i kroppen på mig hela tiden och jag döör snart om jag inte får en liten dog. Efter att vi var till Stockholm och kollade på Cesar så blev jag ännu mer sugen. Alla i publiken var väl hundägare utom jag kan jag tro. Har kollat runt massor dom senaste dagarna och det känns som om vi kommer kunna passera "Gå" innan julen iaf. Om allt går som jag vill alltså ^^

Känns lite som om man ska hävda sig själv hela tiden bara, eftersom det är sån konkurrens på valparna. Men jag tror att jag ska bara försöka vara mig själv. Får helt enkelt hoppas att uppfödarna inte lägger alltför stor vikt på hur mycket tidigare erfarenhet man har. Vi kan ju liksom inte FÅ erfarenhet, om vi inte får köpa oss en egen liten hund ^^ Men faan, jag ska sluta försöka malla till mig och bara vara mig själv istället. Nu hinner vi ju inte hälsa på något mer hos den kenneln vi varit till innan det är dags för Turkey men det blir eventuellt ett till besök där och hos en annan närliggande kennel när vi kommer hem. Looking forward to it ! :D

Men satan vad skönt det ska bli att åka till Turkiet! Fattar ni att jag snart åker!? Om typ exakt 4 dagar vid den här tiden så befinner vi oss troligen på bussen på väg mot Kemer från flygplatsen! Iiiih. HUR ska ni överleva utan mig i en hel vecka? Det kanske känns hopplöst. Men jag lovar att jag ska försöka leta ett internetcafé och kanske skriva ett par rader iaf! Jaja, nu är det Eurovision och jag är typ tvingad att se det eftersom Mickes mamma unt Father är här och dom bara måååste se det :P Trevlig Helg på er !


GE MIG GE MIG GE MIG GE MIG !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0