Tyyp .. rätt gissat :P

Okej jag vet att jag typ sa att Sverige inte ens skulle vara i närheten att vinna på det där sångfjanteriet igårkväll, men ändå lyckades han kamma hem en tredje plats. Bra jobbat för en skitlåt. MEN - han vann inte! Precis som jag sa! ^^

Otroligt seg dag på jobbet eftersom ugnen är trasig igen så det har inte direkt varit mycket att stå i om man säger så. Fick sitta i kassan ett tag vilket var typ hundra år sen, så jag passade på att njuta så gott det gick :) Ikväll ska jag ta en cykeltur hem till pappan och hämta väskor, och sen hem till Annan för att hämta kameran som vi ska låna med oss till Turkey. Efter det kommer Melissa girl och ska kolla på Big Brother som jag har missat typ kanske 2-3 avsnitt av nu. Börjar tappa feelingen helt faktiskt.

Ikväll är det ju ännu ett ståhej. VM eller SM eller EM eller nått i Hockey. Kunde man vara mer ointresserad än vad jag är? Haha .. Allt vad heter sport är ju så förbannat tråkigt. Jag kan inte fokusera alls eftersom det är folk som ska prata, det ska gapas från publiken och det ska vara massa annat ståhej. Näe, sport går bort hos mig faktiskt. Aja, ska se det sista avsnittet på Vampire Diaries nu! Iiiih spännande! Kommer Damon att döö liksom? :O :O :O Adios People!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0