Två dagar kvar - och jag slappar.

Det kanske låter som en dålig sak för en del av er ... men när det kommer från mig så är det en bra Grej ! ^^ Hann dock få lite stresshets tidigare då jag trodde att man skulle ha en varsin flygbiljett och jag bara hade en!? Men jag ringde Mentor Anna och hon förklarade lugnt att allt var i sin ordning.

Tittade på "Distraction" ikväll - var ju rätt kul faktiskt :P 5000 pund får vinnaren OM han lyckas rädda sina pengar innan dom brinner upp! Svinkul! Melissa kom förbi idag igen så vi glodde på Big Brother och Micke gjorde turbotutte på mig, så nu tänker jag vara arg på honom tills blåmärket försvinner! (PÅ RIKTIGT!). Vissa av er kanske inte kan förstå hur viktigt allting är när man ska visa sig kritvit i bikini på en främmande strand. Då kan liksom inte ett blåmärke sabba allting ... Näe, så jag ska vara sprudlande positiv mot ALLT ... utom Micke. Han ska straffas för det han gjort. Punkt slut!

Nu ska jag krypa till kojs. Har ju ändå hunnit med att packa det mesta ikväll. I morgon är det väl lite mer att tänka på än idag kanske? Men jag ska verkligen försöka andas och ta det lugnt. Note to self: Ingen bra egenskap att vara hetsig och stressig när man vill bli polis. Todiloooo


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0