SOPOR!

När Sanna och jag var små och satt ihop mest hela tiden, så brukade vi alltid få "Sopor" när vi åkte båt eller om vi skulle utomlands. Har nu under dom senaste åren då man åkt färja blivit idiotförklarad av alla som jag frågat om efter "Sopor". Dom himlar med ögonen och ruskar på huvudet och funderar väl om allt verkligen står rätt till ... Minns att det fanns en typ innehållsförteckning där det stod en förklaring på vad dom olika godisarna skulle föreställa. Typ fiskmåsskit, fiskrester osv. Och när man var barn så var ju det urkul! (Är fortfarande) Hur som helst så hittade jag dom ju!!! Så dom finns på RIKTIGT! Dock heter dom inte "Sopor" längre, utan "Losse Pladsen" men jag har en feeling av det betyder Sopor på typ Danska eller nått ^^ Fanns heller ingen rolig innehållsförteckning, men dom är fortfarande lika goda som jag minns! KÄRLEK!

Så det enda jag har att säga angående detta är väl typ SLÄNG ER I VÄGGEN SNOBBIGA JÄKLA FÄRJANFOLK! JAG HADE RÄTT!

Annars tänkte jag mest bara bjuda på lite bilder av sånt vi köpt där nere. Hoppas att det kan räcka? Ikväll ska vi på bio - Hangover 2. Kommer bli Awesome! Återkommer i morgon efter dopet! Puss Puss!
Mina fina turkiska thekoppar! Har 6 st ... Och dom är såå fina!
Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0