Piss Off!

Inte nog med att man försökt att vara en stor och mogen person i hela tradera-frågan, dessutom sänkte jag min gard som jag så jävla gärna vill slå i ansiktet på idiotfan som köpte min klänning! Men nu är det fan nog. Jag har gjort allt jag kan. Skickade iväg klänningen idag, har tagit bort det negativa omdömet, men det är fortfarande inte nog i hennes värld. Näe, hon måste köra mailterror och fortsätta hävda att JAG gjort fel, inte HON! Idiotiska jävla människa!

Det säger väl sig själv att man hör av sig och meddelar när man har betalat? Eller? Särskillt om man ska göra det 2 veckor efter att auktionen är avslutad? Rätta mig om jag har fel, men jag tycker fan att jag har rätt nu! Jaja, kom nyss hem från en rätt givande dag på jobbet, så jag ska inte låta det här bräcka mitt braa humör. Jag ska istället göra mig någon mat, klämma mig ner i hörnet i soffan och glo på O.C resten av kvällen! Jajemen! 

Längtar fortfarande efter hund varenda vaken minut. . . Tycker det känns som om alla runt om mig skaffar hund, men vi får vackert vänta... Vet inte om jag ska ta det som en protest ifrån Qila att hon är värre än vanligt. Skriker halva nätterna, kläser i tapeten och kör stirrleken hela jävla tiden. Jaja, hon får vackert acceptera en ny familjemedlem 2011! :D Hejdå !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0