Oj oj oj .. jag säger då det.

Det här med Eurovision - ska det vara något det eller? Känns ju som om det börjar gå ur trend lite grann. Förstår dock att folk tycker om det eftersom det står för någon form av underhållning. Men för min del så är det bara fjanterier. Det har liksom gått för långt. Hade det fortfarande varit vindar i håret, äckligt mycket schlager och massor med Carola look alikes så hade nog till och med jag kunnat glott på det :) Men när Serbien väljer att ha typ ett Grease tema på sitt uppträdande, det ska vara Franska med i varenda jävla mening och vi Svenskar envisas med att tro heeela tiden att Sverige ska vinna. Inse fakta. Vi kommer inte att vinna! Och det är väl fan  om vi skulle kunna rösta fram en bra låt någon gång!?

Jaja, nu har jag skällt av mig för idag känner jag. Somnade på soffan för ett tag sen, så nu ska det bli intressant att se om jag kommer kunna somna ikväll. Men det är nog inga problem eftersom jag i vanlig ordning är meegatrött! I morgon åker svärföräldarna hem - med vår katt :/ Känns konstigt men på ett sätt är det ju bra för då vet vi att hon hela tiden har sällskap och umgänge medans vi är borta, och det är ju inte direkt en främmande plats för henne eftersom hon är med oss jämt när vi åker upp. Så hon är van :) Men jag kommer konstigt nog att sakna henne! <3 Pluttan. Jaja, nu har jag fan bloggat nog för idag. Måste sova nu. Blir tidigt i morgon ... :/ Godernatter!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0