MysOnsdag med Mannen och Melissa

Sitter i soffan med maken och Melissa och glor på Big Brother. Har varit en rätt lugn dag både på jobbet och eftermiddagen. Morgondagen lär väl bräcka den här rätt hårt med andra ord. Har dock varit med om lite halvtråkiga traderagrejer som eventuellt kommer leda till en Polisanmälan - MOT MIG!? Aaa det är en lång historia, och alldeles för ointressant för att gå in på. Jag kommer inte hamna i fängelset. Punkt. 

När jag och Melissa gick till Ica nu ikväll så möttes vi av full kaos. Väktaren hade tagit en snattare som vägrade ge sig. Det hela slutade med att 4 snutar och ytterligare en väktare anländer för att eskortera bort boven. Och vad hade han tagit? Jo två kakpaket och fyra skinkpaket. Värt? Njae, och dessutom så kommer han inte åka dit för snatteri nu, utan antagligen våld mot tjänsteman. Jag vill bli POLIS NUUU! Måste bara ordna det där förbannade körkortet först :P 

Bjuder på en bild av söte Lexus från i Fredags :)
Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0