Funderingar inför Hösten

Sugen på förändring. Eller det känns som om jag VILL göra en förändring till hösten mest på grund av att vi eventuellt kanske skaffar en dog då, men också för att jag inte vill kasta bort mitt liv och vakna upp om några år och upptäcka att jag fortfarande inte tagit körkort eller utbildat mig till Polis. 

Håller på att titta runt på olika utbildningar, men det är ju en hel JUNGEL av utbildningar. Blir ju iaf på distans. Skulle vara perfekt att bara ta tjänstledigt på deltid och ha massor med tid till att faktiskt leva lite! Vet ju hur det blir i sommar. Åker bort nästa vecka, och sen när man kommer hem så är det bara några veckor till på jobbet, sen är det semester! Jaa, jag känner att jag skulle behöva prata med en studievägledare som faktiskt är intresserad av att hjälpa mig att välja rätt utbildningar. Som det är idag så vill dom ju typ att man ska komma in och säga att man redan vet och att man bara behöver hjälp med ansökan. Iaf var det så på komvux.
Undrar vart man kan gå då? Psykolog? :O Jaja, jag ska sluta surra nu och gå och duscha av min svett som jag samlade på mig under (hör och häpna) joggingturen i Boulongern! :D Haha, shit vad jag är hurtig! Nu jävlar ska det brännas fett! Inga mer idiotiska dieter. Så länge jag rör mig och äter normalt så borde det ju hända något tycker man ju!? LCHF funkade dock väldigt bra, enda tråkiga var ju att man inte fick äta vare sig potatis, ris eller spaghetti. Jaja, todiloo

Så här liten var det länge sen hon var ... lillpluttan!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0