Flams och Trams.

Lyssnar på kent. Nydushad. Hemmet är strålande rent för Micke har röjt upp idag medans jag jobbade. Är han inte söt ibland? :) Så nu bara tar jag det lugnt. Tänker inte alls ha panik över att jag fuskat med dieten eller att jag sovit lite dom senaste dagarna. Nu ska jag fan bara VARA. 

Har ju mitt O.C som jag kan ögna på resten av kvällen. Tyvärr är godiset slut och jag hade verkligen kunnat tänka mig en fet påse med typ Polly eller något nu. Kanske mjuka Wherters? :) Sjuk i huvudet är jag, JA! Jag har svårt att hålla fokus i bloggande just nu eftersom det händer så mycket hela tiden. Man åker till Hofors och umgås, man jobbar som aldrig förr, man får oväntade brev, man ska utomlands och man ska börja planera för hund! :) Det är inte så att jag klagar men det är lite svårt att fokusera bara. 

Jag har återupptagit mitt medlemsskap på Vovve.net så nu gör jag inte mycket annat än att sitta där och läsa massa roliga saker i forumet och så vidare ... längtar tills jag kan föra min alldeles egna hundblogg. Undrar hur chefen kommer reagera när jag säger att jag ska vara "mammaledig" i September? ^^ Hoppas han kan ha förståelse för oss som har valt ett barnlöst liv och ger mig ledigt. Jaja, nu ska jag göra allt i min makt för att inte somna. Todiloo


Skrutt kröp helt på eget bevåg upp i Pärs knä och ville bli killad på ryggen. 
Goa jäkla onge!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0