Det är sällan man känner sig såhär snygg!

Kan ju börja med att meddela att gårdagen var Hilarious! Hade hur kul som helst! Vi kom dock iväg lite sent vilket resulterade i att vi kom sisådär 30 minuter sent. I know! Helt sjukt, men hur lätt är det att hitta en parkering med en kissnödig Anna Larsson, en tokstressad Therese Boström, en förvirrad Hanna och en Sarah Sjöberg som försöker styra upp men det blir alltid fel! Noll lokalsinne på allihopa och inte ett enda parkeringshus med en parkeringsplats! Tills slut hittar vi ett, och när vi väl anländer till arenan så möts vi av en tant som sitter på en av våra platser!?

"Hallå, ursäkta - jag tror du sitter på vår plats"?
"Nehe du! Jag har plats 56 rad 17"

Anna och jag valde att klämma oss ut igen och sätter oss 10 rader bak tills det blir paus.
Det visar sig då att tanteluran VISST satt sig fel!? Hon hade inte betalat för parkett! Idiottant!
Jaja, det hela löste sig till slut, men inte utan att hon var tvungen att vräka ur sig att hon "Visst hade betalat för parkett!!". Åh jag blir så arg! Cesar var dock kanonbra! Han öste komplimanger över oss svenskar och över hur duktiga vi är på att gå ut med våra hundar! :) Han betonade också att vi ska fortsätta kämpa för att undvika ett förbud mot så kallade "Kamphundar". Go Cesar!

Nåväl, det här med fula dagar. Dom kommer tätt nu känns det som. Vaknar varje morgon och känner mig så jävla ofräsch, ful och schleeten! I morse tog nog priset. Kom hem kl 01:00 typ inatt och skulle upp typ 06:00. Med andra ord - typ död. Och sen nu på eftermiddagen hittade jag massa snygga partybilder på mig, och tänkte "Vad fan hände?". Aa, dåliga hårdagar - FINE! Men dåliga hmm ... utseendedagar?!? Jaja, nu bllir det en tripp till duschen i hopp om att jag ska mötas av en finare nuna nästa gång jag ser mig i spegeln!



OBS! Detta är inget inlägg där jag är ute efter bekräftelse! Jag
vill bara betona att SÅHÄR ÄR DET!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0