Den här dagen suger lite mindre.

Japp, fick sova ut för älsklingen. Han hade till och med hängt upp vårat överkast för fönstret så att jag inte skulle vakna av ljuset :) Han är bra go ibland han! Blev dock lite irro när jag märker att internet ska hålla på och balla ur igen! Så nu får jag surfa på Explorer tills mannen kommer hem och kan hjälpa mä! ^^ Åkte ner på stan och hängde lite med Anna. Kändes som jag pratade i telefonen typ halva tiden, men så kan det gå. Hittade ett par superbra byxor att ha att bara slappa i, eller träna i.

Hur som helst så har jag passat jordens gobit ikväll! Och han har varit såå duktig. När han ville gå ut så sa han till, så det inte blev en olycka inomhus :) Kanon! Sen har han busat med ALLA Qilas leksaker och stojat mest hela tiden. Men ååh, jag vill ha en egen nu! (Fast en fralla då:P) Men jag ska absolut ta och kidnappa honom fler gånger :) Kommer ett helt kollage här nedan ^^ Höhö
















KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Vilken gobit!!! :) Btw, jag är avis på dig som ska till Stockholm idag. Du måste skriva en uppsats om hur det var och vad han sa!! :D



PUSS!

2011-05-12 @ 13:40:45
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0