Damon Not Dead

Han dog inte. Pust ... vilken tur! :) Har cyklat runt halva stan för att samla in allt det sista som vi behöver låna inför resan. Väskan är lånad och Kameran hämtad. Men lugnet har fan inte kommit till mig för det .. Nej nej, jag är stressigare än stressigast och känner att det är hundra saker kvar att göra och det känns liksom som om tiden går lite föör fort :P Näerå, det ska bli så jävla underbart!

Efter cykelturen spenderar man tiden i soffan med Melissa och Micke och glor på Big Brother. Alla andra glor på Hockey but I dont Care! Morgondagen hoppas jag kommer bli bra, men det är ju typ hundra saker att ordna med så vi får väl se hur det blir med den saken. Ska ju hämta paket på posten i morgon så det kanske kan bli ljuspunkten i allt det mörka (OM det nu skulle bli en sån dag) :P Jaja, det var allt för nu. Todiloo


JAG DÖÖÖÖR ! :) Så himla söt ! ! ! (Kommer dö i "Valpsjukan" snart) :/

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0