Bakslag?

Vaknade idag, på min lediga dag. Vädret är piss, får lite halvtråkig mail och Micke tycker inte att vi ska köpa en kamera. Det känns som alla mina lediga dagar. Dom suger. Så vad ska jag göra? Ska jag själv åka till Valbo och köpa en kamera? Eller ska jag kanske shoppa en bikini? Alla ideér är välkomna.

Måste få annat att tänka på än alla dessa jävla bakslag hela tiden. Känns som om folk ska pissa på min eld hela tiden ... om ni fattar hur jag menar? ^^ Kan väl må lite bra över att jag har blivit Världsförälder i allafall. Så nu donerar jag både till Friends (Mot Mobbing), Amnesty (Världsfred) och till Unicef (Föräldralösa barn i fattiga länder bland annat). Känns som om jag faktiskt gör någonting snällt och bra i livet. Inte fy skam där inte .. Ska äta frukost nu. Ha en trevlig mörk och regning Tisdag. Adios! 


Mamma och Sanna från Sista April. Blev mest lugnt hela kvällen.
Men vi hade roligt ändå för Sanna var ju där och spökade ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0