Zumba Feeling !

Herregud vad roligt det var med Zumba - HELT KLART MIN GREJ ! (När jag fått in snitsen på det hela)
Sjukt svettigt men man hann liksom inte med att känna hur svettig man var för det var så förbannat skoj ! 
Så nu har jag och Micke bestämt att köra benhårt på träning och dessutom ska vi köra en Detoxkur på 5 dagar någon gång framöver. Blir för mycket av det goda för vår del och jag VILL verkligen gå ner i vikt. Känner mig som en jävla vattenbuffel som tar mig fram över Gävles gator. Not cool, Not cool. Nu blir det Big Brother så jag säger Hasta La Vista and Gooodnight ! :)

KOMMENTARER
Postat av: lina

Köp hem från www.uffessakerochting.se så kan ni träna zumba hemma när ni vill. Jag köpte därifrån och det kan jag rekomendera.

2011-03-17 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0