Vårsol med återkommande hundtankar !

Underbara Vår ! Den är äntligen här ! Och jag vågar till och med säga det - för ibland kan man jinxa det lite om man pratar om det för tidigt, men eftersom Anna pratade om det igår och det fortfarande är sjuukligt varmt ute så känns det som om jag kan pusta ut :) 

Annars är det väl egentligen inte mycket som har hänt i stugan idag. Jag har städat som en tok och nu sitter jag och drömmer om hundar. Jag har till och med dragit tillbaka mina krav på ras - bara jag kan få en hund ! ! ! Och eftersom en Malinois eller staffe kommer kräva enormt mycket energi och så, så har jag tänkt mig något i en heeelt annan stil :P En Fransk Bulldog är dagens önskeras ! :D Känns ju helt klart som en hund i min och Mickes stil? Eller? Alltså nu menar inte jag utseendemässigt :D :D :D Utan i personlighetsmönstret hos rasen :) Aja, nu ska jag retas med Micke som idag började sin diet och ta en tallrik med glass ! I morgon ska jag också dra igång. 5 dagar i sträck med bara pulver och massa annat. Detox 5 days before we stop ! Hoppas hoppas på en utgång ikväll - eller iaf en vinkväll! Pöss Häääj!


photo: kaxig.se

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0