Rodney - Djuret i buren

Jaa, jag vet. Big Brother suger fett. MEN ibland kommer det med sånna där trevliga och roliga saker som man kan ha diskussioner om HUR länge som helst efteråt. Till exempel från gårdagens program då Rodney skulle kliva ur sängen och råkade då vara näck. Sällan man måste kommentera sånt, men det här var fan heeeelt SJUKT ! ! ! Ni som såg avsnittet vet ju faktiskt vad jag pratar om. Det är egentligen opassande att lägga ut en bild där han ser ut som en apa, för han var mer lik en häst .... Om ni fattar vad jag menar :P Hahah ... så kass jag är. Men ja, SJUKT ! ! ! Jag gapar fortfarande av förvåning. Djur i bur. 

Så om ni inte såg gårdagens avsnitt - ta hem det. Värt att se. Men jag skulle fan inte vilja rulla runt i sänghalmen med den där ä ! Hahah ... Engångsföreteelse att jag pratar såhär mycket snusk :P Tadaa.
Photo: lifeofjessie.com

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

HAHAHA! JAG SÅG! :O :D



Fast jag tycker ändå att det var roligast när han juckade mot köksbänken och spelade sig när han spände musklerna! ;D

2011-03-02 @ 20:13:30
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0