Black Swan

Eftersom Micke lämnade mig ensam hemma för att jobba .. buhu. Så sysselsatte jag mig inte bara med att klippa matta - jag såg också "Black Swan" som jag tänkt se hur länge som helst nu. Sjukt bra film och Natalie Portman förtjänar lätt sin Oscar som hon vann på den här filmen. Heja Heja! Rekomenderar den VERKLIGEN. Lite otäck och obehaglig i vissa scener bara, så man kanske skulle ha haft en karl hemma just in case :P

Annars så har det väl inte hänt så mycket idag ... Eller jo. Jag var ner på stan och tog bort mina underbara naglar. För det brakande och sprakande 180 kronorna ! Helt sjukt att det ska kosta hälften av det man betalar för ett återbesök. Höll på att ramla av stolen när hon berättade hur mycket hon skulle ha för de 15 minuterna hon la ner på mina naglar. Nä, fy fan. Rekomenderar inte folk att gå till "Salong 37" som nu håller till i samma lokaler som "Starlight Nails" gjorde förr. Nej nej nej. Sjukt! Hur som helst, så känns det rätt äckligt och konstigt utan naglarna. Tycker det suger rätt mycket och jag tänker nog inte prata mer om saken efter det här inlägget ... Kanske fäller en tår ... :/ I morgon är det dags för jobb igen och det känns faktiskt hur okej som helst. Har fått så mycket gjort dom här 2 dagarna jag varit ledig - och det händer ju aldrig annars liksom. Men nu har jag hunnit med att både vara aktiv och vilat. Perfekt :) Hejdå.
Photo: moviezine.com

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Filmen är helt underbar, och Nathalie är galet vacker!

2011-03-03 @ 00:01:51
URL: http://jhnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0