Båtresa med girlsen (och Handels)

Här kommer en hel del suddiga och enormt dåliga bilder - men det är vad jag lyckades skrapa ihop med min mobilkamera under våran lilla tur :) Så håll till godo. I morgon börjar jag min 5-dagars diet. Det ska faktiskt bli roligt att försöka göra något åt sin enorma jävla fetma. Taggad till max just nu. Det enda jag INTE ser fram emot är att det tydligen ska komma snö i morgon och att jag måste kliva upp i tid i morgon och köra igång med skiten.

För övrigt vill jag kasta en förbannelse över Viking Lines bussar som tar 3,5 timme på sig att åka från Stockholm till Gävle. Inte illa pinkat det eller ! Är annars relativt nöjd med dagarna tillsammans med diverse Handelsmedlemmar... Lite för många spyor kanske och lite för mycket Sossepropaganda - men jag klagar inte :) Inte längre iaf ... Haha .. nu har jag ju duschat, krypit ner i min OnePiece och tagit mig en god kopp kaffe. Back to Normal med andra ord. Hej så länge.
(Alkoholfria drinkar ! Obs !) :D 
Non Virgin for me
Frukost ! 

Ready to go
Photo: Sarah Sjöberg

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0