Strangers.

Blir så glad när främlingar hittar till min blogg och berättar att dom gillar det dom läser :) Keep It Up! Undrar hur jag ser ut när jag springer egentligen? KAN ju inte vara en vacker syn direkt. Pust och flås mest hela vägen och jag känner inte alls att de springturer jag hittills har gjort har gett något som helst resultat. Meen, jag ska ändå fortsätta och förhoppningsvis hålla på sommaren ut. För det är faktiskt jävligt skönt! 

Idag sa jag en del saker på jobbet som jag kanske inte borde ha gjort. Så i förebyggande syfte så säger jag härmed FÖRLÅT! :´( Det är lite drygt bara för man är 50% less och 50% nöjd och då blir det lätt att en groda slinker ut. Aja, hur som helst, kommer det på tal igen så får jag stå rak i ryggen och försöka ta det som det kommer helt enkelt. 

Annars är det väl inget nytt direkt. Sista dagen på jobbet i morgon, och det är ju inte alls så att jag har tagit ut den här semestern i förskott direkt .... Näe inte alls! :P Men hur som helst så ska jag nu avnjuta ett avsnitt av min nya favoritserie "L Word" innan det är dags att sova en sisådär 5-6 timmar före jobb. SISTA DAGEN SISTA DAGEN SISTA DAGEN SISTA DAGEN!!!!!! :D :D :D 


Man skulle bra gärna vilja ha en anledning till att använda dom här nya dojorna snart! 
Jag fullkomligt ÄLSKAR DOM!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0