Planen såg inte direkt ut såhär ...

Jag tänkte att jag skulle passa på att blogga, timvis nu när jag är hemma hos Anna och passar hundarna. Meeen jag kan inte föra över bilderna till datorn från kameran så det känns rätt värdo att skriva inlägg om dop, grillfest, Bessermefest och After Work när det inte finns något att titta på.

JA, jag kanske ska nämna för er som inte vet det - att mitt och Mickes internet är KAPUTT! Ringde leverantören igår och dom säger att dom ska arbeta med problemet i 5 arbetsdagar framöver. KUUUL! Efter det här skaffar jag det dyraste som finns och håller alla tummar för att det funkar! Kosta vad det kosta vill!

Så eftersom min plan gick käpprätt åt helvete så får jag be er att ha lite mer tålamod ... Men jag lovar att så fort internet kommer igång hemma igen så ska jag knuffa bort Micke från datorn och skriva massor med skoj! Håll ut! :) Jag återgår till att tycka enormt synd om mig själv i denna förkylning. Adios så länge!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0