Nada To Blog About.

Faktum är att jag har absolut ingenting att blogga om. Det enda som hänt hittills i veckan är att jag har jobbat till 17 och sen tagit mig ut till Hemlingby för en runda i spåret. That´s about It! I morgon ska jag och Micke eventuellt åka till Sandviken och kolla på en bil från en bilfirma. Ingen skönhet direkt, men billig och bra för en första bil. Till och med Melissa har godkänt den ^^ 

Annars kan jag väl meddela att det är lite tråkiga nyheter på hundfronten. Våran favoritkennel har beslutat att vänta med valpar till i vår istället eftersom det blir rätt sent nu när hon fortfarande inte löper. Så ... jag vet inte. Ska man vänta hela 7-8 månader till innan man får hem en dogg, eller ska man ta den nästbästa kenneln i Norrköping? Mitt förslag var att vi skulle ta en tripp ner till Norrköping i slutet på sommaren och hälsa på kenneln och i samma veva så kan man ta en tur på Kolmården! :D Skulle vara mega mega skoj! Ja, det tåls att tänka på iaf, för jag vill inte förhasta mig till ett beslut. Idag är jag ledig och har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Kanske åker jag ner på stan en sväng och glor lite, men hur kul är det att göra det när man är själv? ^^ 

Have a Nice Sunny Day People! Hejdå.
Min nya klänning och mina nya tights! :D Skorna är gamla
men jag älskar dom dearly!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0