Jakten.

Idag är jag hemma från jobbet med öronvärk och förkylning. Så vad ska man hitta på? Händerna letar redan efter en skinka att skiva eller en kyckling att packa. Behöver jag kanske söka hjälp hos en psykolog eller så? Verkar lurt. 

Längtar efter dog nu! Alla som jag är/har varit i kontakt med har antingen en tik som inte löper eller så bor dom typ i Småland, vilket är på tok för långt för oss att åka. Man måste ju inte bara åka en gång - utan två. Anywho, så hoppas jag att hela den här processen kan sätta fart nu. Vi håller ju alla tummar för att kenneln i Skutskär kan få en löpande tik eftersom hon är så sjuukt fin! Hoppas hoppas hoppas.
De senaste veckorna har jag ju inte bara varit på jakt efter den perfekta bilen - jag har också spånat efter Peace & Love biljetter eftersom lördagsbiljetterna är slutsålda. (Vill ju egentligen enbart se Bob Dylan). Fick iaf kontakt med en kille på blocket som lagt ut dom till utropspris 1800:-/st. (Ordinarie pris är 850:-) Jag mailade och frågade om han hade två biljetter över och vad han skulle ha för dom - om han kunde tänka sig att sänka priset lite kanske? Och vet ni vad han svarar!? Haha .. löjligt men han ville ha 2300:-/st för biljetterna helt plötsligt. Han påstod att han fått bjudningar av andra och att det var vad dom låg på i dagsläget. Skrattretande! Men jag kollade Tour Dates för Bobba och han ska ha spelningar både i England och på Irland den här månaden - så frågan är ju om man inte ska vara lite wild and crazy och åka dit istället? :D Skulle vara minnesvärt. Jaja, uttråkad redan av att vara hemma och vara sjukling så det blir säkert fler inlägg under dagen. Pöss Pöss

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0