I´M BACK!

Efter en sisådär 2 veckor utan Internet så fick vi äntligen igång skiten igen idag! Så enormt befriande! Jag lovar att jag höll på att dö lite där ett tag... Inge serier, inge Swedbank, Inge Hotmail, Inge Kennelspan, Inge Facebook (Mer än i Mobilen då) och inget Blocket för att spåna bilar. Herregud vilken lättnad! 

Jag ska försöka uppdatera er så gott det går på vad som skett under mina frånvaro, men det krävs att jag skräddarsyr inläggen som aldrig förr. Just prick nu så ska jag äta Jordgubbar med Mjölk, så bloggen fick vänta tills lite senare :) Men nu får alla ni Swickers återkomma till mig så jag får fler folk att "underhålla" ! Capish!? :D


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0