Hur ska man se ut på Midsommar egentligen?

Köpte ju mina färgklickar till skor idag ! Och jag är såå nöjd med dom. Problemet är väl bara att om jag ska ha dom på mig i morgon så kan jag ju inte direkt ha mitt nya "Fruktlinne" på mig. Passar kanske inte superbra ihop? Sen skulle jag väl vilja ha mina snygga strippskor någon gång också. Har ju enbart haft dom en gång i fjol när jag var ut i Hofors. HOFORS liksom !? Vem fan bryr sig i mina skor där liksom ? :O 

Kanske ingen som bryr sig i Gävle heller :P Haha ... Men Melissa insisterade på att jag skulle ha PLATTA skor och något slappt linne bara eftersom vi bara ska hänga hemma hos henne vid Poolen. Vi får se hur långt jag tänker ta denna midsommarklädsel i år ^^ 

Kanske ska berätta att det inte blev någon bil idag heller .. Visade sig att båda dörrarna på höger sida var VITA medans bilen är BLÅ liksom? Så vi struntade i det och funderar nu på att kolla på Lill Annas lilla pärla. Vi får se hur det blir. Nu ska jag glo på film och njuta av de sista timmarna i ledighet! (Glad att jag slapp dagen före midsommar på Ica) ;P Hejdå!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0