Fotbollskväll med jobbet för typ .. länge sen.

Märkte igårkväll att jag har ju för fan inte alls semster V.26 !!! Jag får gå ända till V.27 !!! Vad faaan, hur kan jag ha missat en sån viktig detalj? Jaja, jag får ju iaf 2 veckor tillsammans med Melissa och den sista veckan kan jag ju alltid hänga hos moder i Hofors. Så det är väl okej, men just nu kändes det som en evighet tills dess! 

Nu är Melissa för övrigt i Finland och ska se Bon Jovi, och hon är SUPERHAPPY över det. Själv känner jag mig väl sådär 0 avundsjuk och hoppas istället på att det blir Way Out West i sommar. Eller förhoppningsvis Storsjöyran. NÅGONTING iaf! Jag är ju för fan gammelkärring nu så det här är liksom sista chansen för mig att go lite wild and crazy! Vem vet - jag kanske väntar barn nästa år  ^^ (Hahahahahahaha säääkert)

Hur som helst ... idag är det samma visa. Hemma från jobbet och tycker synd om mig själv. Vi ska dessutom åka till Hogdal ikväll. Känns ju sådär superkul när man mår som man mår. Men Mickes pappa fyller bara 50 år en gång! Han ska få en superduperdyr Whiskey av barnen. Hoppas han gillar´t! Anywhoo ... Frukost och O.C kanske? Adios!
Johan var där och spökade.
Therece hade klätt upp sä !
Cutipie Melissa !
Ganska softa platser!



Jag låtsas vara intresserad av Fotbollen då ...

Drog vidare till Helt enkelt sen och tog en till Öl. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0