Duvkvinnan VS Fiskmåsmannen

Kvällen har hittills bestått av L Word och Svinalängorna. Men jag hann faktiskt med att spana på grannen också. Han är ju nämligen STÖRD! S.T.Ö.R.D !! Matar fiskmåsar från balkongen, genom köksfönstret och genom köksfönstret. WHYYY? Ja, varför i hela helvete gör man det för? Jag kan komma på ett par anledningar till att INTE mata fiskmåsar -

* Dom kan fiska
* Satan i en annan skepnad
* Dom bli tama och attackerar folk
* Har du en gång gett dom mat så LÄMNAR dom dig ALDRIG!

Ganska starka anledningar till att INTE mata dessa odjur! Men min granne har väl hamnat i någon sjuk dvala av något slag efter att Alice dog, så man kan ju inte direkt marchera fram till hans dörr och gorma satan ur han. Nej, jag ringde istället till Gavlegårdarna och klagade. Så nu ska dom istället ringa och skälla ut han. Och jag lovar, jag ska ringa och ringa och ringa tills gubbfan ger sig! Spelar ingen som helst roll hur länge man har bott i huset, eller om han är kompis med kungen - MAN MATAR INTE FISKMÅSARNA! SPECIELLT INTE FRÅN BALLEN!! PUNKT!

Ingen skillnad här inte - Min granne Janne tadaaaa!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0