5 Arbetsdagar kvar till Semester ....

Och det känns som en evighet! Helgen har varit hur lugn som helst och jag och tjejerna har känt oss hur jävla uttråkade som helst. Men nu är helgen förbi och det är som sagt bara 5 dagars arbete kvar innan man likt en kossa som varit inlåst hela vintern äntligen får se sitt grönbete! Okej, kanske en dålig liknelse ? Jag - Ko? 

Midsommar var iaf hur underbar som helst! Trots att det inte blev något bad! Men jag och Melinda har smidit många svenska-sommar-planer nu så det finns liksom inga fler ursäkter! Den här sommaren blir det grillning i boulongern, bad på bästa stränderna och kanske midnattdop till och med? :D Tråkigt som fan att Micke ska jobba typ hela tiden bara. Men jag ska verkligen anstränga aset av mig för att han ändå ska orka och känna att han också får vara med och leka. Dock ska ju min favorit Girl bege sig till Grekland verkar det som. Så snart som på Torsdag. Blir fan ingen kulle-koll för oss på Lördag då inte ^^ Fortfarande ingen bil, men vi ska kolla på Lill Annas lilla Audi någon dag om hon bara kan SVARA I TELEFONEN!! :D Tihii ... Nu ska jag bege mig med min Loverboy till Tempo och köpa mjölk. 

Jaaa just ja! Jag sprang idag igen! Duktiga mig! :D HeJdÅ!
Melissa Girl and I at Midsummer! ´´_
Snyggaste karln på jorden kanske! <3
Melinda och mannen tog en krampaus när jag och Melissa dansade :)

KOMMENTARER
Postat av: Sandra Agneryd

Hej! vad rolig din blogg verkar. lär verkligen att läsa lite mer. (: Ha en bra dag (:

2011-06-30 @ 14:35:16
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0