Ur Balans

Regn regn regn. Ja, det skulle väl inte direkt sitta fel med en sol solig dag snart. Visst hade vi några soldagar förra veckan, men då var det liksom sådär mycket moln och blåste lite - alltså inte tillräckligt fint för att jag ska dra iväg till stranden med Preggy-Elin som vi har snackat om i typ 2.5 vecka. Soon baby sooon ! :D 

Så för att fylla mitt meningslösa liv med någon form av aktivitet idag så har jag postat nästan allting som ska iväg från tradera. Och efter det tyckte jag tydligen att det var en bra idé att hälsa på på jobbet eftersom Melissa hade min cykel och hon skulle ändå ha en pärm som hon glömt hos mig. Så där sitter jag - på min semester och "hälsar på" på jobbet. GIVE ME A BREAK vad jag är dålig på att ha semester !


Kommer längre och längre i L Word dock .. men det börjar bli jobbigt nu eftersom hälften av alla karaktärerna är riktiga bitches och det är bara en enda säsong kvar... IIIH! What to do? Jaja, jag får väl försöka ersätta serien med något annat antar jag. Igår tvingade jag Melissa att kolla på Harry Potter eftersom hon bara har sett film 1 ^^ Så vi såg både 2an och 3an. Tanken var väl att vi skulle hem till henne i eftermiddag och städa hennes lägenhet. Men jag vet fan inte om jag har någon lust i regnet. Disken här hemma har ju växt en del sen i Lördags också. (Då åkte Bodil hem, och jag blev själv på diskposten igen). Hur som helst, det blir så här tråkiga inlägg nu närmsta dagarna eftersom jag inte gör ett skit. Glor på Tv och lever husfru liv. No Fun! Till helgen ska jag fan parta till det ! JUUP JUUP ! Tror att det var allt för idag. Hej Svejs. 


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0