Tigger stryk?

Vem? Jag? Förstår faktiskt inte alls varför folk tycker att jag tigger stryk :P Haha .. Hade en rolig diskussion med Nattis igår på hennes Facebook som ledde till något av ett gräl. Och i morse ville mannen prata invandring, så då blev man rätt irriterad efter ett tag också. Är det mitt fel att folk ska prata viktiga saker med mig? Förstår faktiskt ingenting. 

Men allvarligt, HUR kul är det när de enda uppdateringarna som görs av en person på Facebook är "Jag älskar dig min lille pluttinuttprins". Jag menar, GIVE ME A BREAK! Vi fattar vinken. Du är kär i han och han är kär i dig! HUR länge orkar man hålla upp sin "kolla-på-oss-vi-är-kär-skylt" egentligen? Sen att Micke väljer att citera Jimmie Åkesson klockan 11 en måndag morgon på min semester, det är ju typ att i stort sett BE om stryk! 

Vi kom till slut in i något av ett kryphål som handlade om skillnaden mellan en finsk invandrare och en albansk. Men vi kom inte så långt eftersom jag blev alldeles för upprörd för att fortsätta diskussionen. Hur som helst, så ska jag försöka släppa det här rätt omgående eftersom det bara tar onödig energi från min semester! Så nu ska jag ringa lite ärenden och sen ska jag UT med Melissa ! Later! (Håll tummarna för att jag blev miljonär idag!)


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0