Someone Like You!

Jag är faktiskt rätt glad nu! Ringde och hörde med jobbet om det fanns någon möjlighet för Friskvårdsbidrag för en liten stackare som mig - och tänkt för att det gjorde det ! :D Såå glad! Så på Torsdagmorgon ska jag bege mig till Fjärran och lösa kort. Bada och simma och efter det sticker man till jobbet och får ut sin rätt ! ! ! I´m so Happy! Tralalalala ! 

Annars är det inget nytt på taket. Var ner på stan en sväng idag med maken. Men vi har liksom inte så mycket energi för tillfället. Jag måste nog dock placera mig på ballen eftersom solen börjar kika fram såhär lagom till kvällen. Have a nice day ! Pöss Pöss 


Jag har fallit rätt hejdlöst för denna underbara tjej! Herregud vilken underbar musik hon gör ! Antar att alla redan hört Adele, men om inte - GÖRT NUU!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0