Sämst i världen på att ha Semester?

Hur många timmar har det gått sen jag checkade ut från jobbet för semester? Kanske 20 typ ... Och hur mycket rastlöshet har man i kroppen nu? SJUKT MYCKET ! Var så illa tvungen att ringa hit Anna så hon kan knacka på våran vägg i vardagsrummet så vi vet om vi kan sätta upp Tv stativet eller inte. 

Helt sjukt vad jag redan har kli i fingrarna. Men på måndag ska jag ringa och boka tid för handledarkursen på en trafikskola, så då händer ju DET iaf. Sen är Micke ledig Tisdag, Onsdag, Torsdag så man får väl försöka styra upp något då. Kanske ska ta en sista minuten till Kreta och Joina Melissa och Company? Jaja, hur som helst så är jag fortfarande inte ett dugg avundsjuk på det folket som befinner sig på Peace & Love idag. Fy fan, jag gråter typ blod för jag vill se Bob Dylan så enormt sjukt jävla mycket !!! Varför var vi inte ute i god tid för? Det fanns ju för i helvete biljetter första gången vi kollade!!! Baaaajs! Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0