Joggat, målat och läst.

Det är väl ungefär det jag har gjort idag. Jag har dessutom bokat en tid hos Gavlegårdarna så att dom kan komma och hjälpa oss att sätta upp Tvn på väggen. Försökte fixa en handledartid som skulle passa både Anna och pappa. Not gonna happen. Kan väl säga att dom är rätt så busy båda två. Finns ju heller inte så många kurstillfällen. Så jag vet inte alls när jag ska få tid till att börja köra. Funderar iaf på att ta en körlektion, men jag vet inte om jag måste skriva in mig först och det kostar typ 1600 med böcker och allt. 

Så med andra ord tror jag att jag ska lugna mig eftersom jag hellre spenderar mina sommarpengar på lite mer roliga saker. Melissa får fan ta att komma hem nu! Men på Onsdag ska jag iaf med Micke och Simon bege mig till Eskilstuna för att kolla på djur! Ska bli hur kul som helst, och med Sannas tillåtelse så kanske jag får ta med mig Alexandra också :) Jaja, nu ska jag lägga mig och läsa ! Hör och häpna, men jag har fastnat i Jenna Jameson boken igen, så jag bara måste läsa ! Måndagar har aldrig varit såhär avslappnade och sköna. Vill alltid ha semester! Adios ! 


Synd att de vita tigrarna inte finns kvar längre ... :/

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0