I´m going in for the Kill

Hade svärföräldrarna här i Helgen, och så kass som jag är på att vara värdinna så tog jag mitt pick och pack och flyttade in hos Anna för en kväll. Såg 2 skräckisar och åt alldeles för mycket godis. Hon skulle till Hofors idag och gratta Farmor, men jag känner att jag nog måste vara med Melissa Girl idag och trösta henne eftersom det är hennes sista semesterdag idag ! :D Mohahahaha ... Själv har man en vecka till :)
Idag måste jag dock försöka hinna tvätta en maskin tvätt eftersom maken har varit tvättansvarig i veckan (innebär alltså att ungefär 0,5 maskiner har tvättats). Sen måste jag packa ihop allting som jag sålde på tradera i dagarna också. Lite extraslantar i plånboken såhär på semestern sitter sällan fel ! 

Ser fram emot Yran och håller alla tummar att det eventuellt blir så att jag följer med Melissa till Grekland igen i Augusti. Vi får se hur det blir. Utan fast anställning kan ju ändå ingen KRÄVA att jag arbetar. Jag är bitter just nu ... Krävs nog en dusch och ett litet Silent Moment tror jag. Trevlig Söndag på er ! Baj Baj

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0