Getaway

Och nej, jag ska inte gå. Och inte gråter jag för det. Visst skulle det ha varit kul att se gamle Alice Cooper igårkväll. Men lets face it - Alice är ett CHICKS NAME ! Och ikväll spelar The Darkness som antagligen har gjort 1,5 bra låtar. Only a Feeling kan ge mig gåshud, men är det värt typ 800 svenska kronor för det? Jag säger nej på den frågan. 

Igårkväll var Melissa och Patrik här och spökade. Vi spelade spel, smidde planer och drack alldeles för många öl. Varpå min mage valde att checka ut när klockan slog 03:30. Idag är det fortfarande uppror och jag funderar om jag har blivit ölförgiftad. Men i morgon är det dags för Öl-milen och man måste väl joina gänget och göra en gedigen insats trots uppror. Ikväll ska jag dock bara ligga i mitt hörn i soffan och tugga götta. Kanske blir att man tar en promenad förbi gasklockorna för att glo på roligt rockfolk och bara få lite festivalfeeling. Men men ... Åter till Tvn. Laater!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0