Det är helt ofattbart!

Jag har nyss kommit hem från sista arbetsdagen på 3 veckor, och det har väl inte riktigt skjunkit in än. Men ändå vill jag gråta av glädje! Herregud vad jag förtjänar ledigt. Men just bara för att det var sista dagen idag så var jag ju tvungen att bråka med en kundjävel som är så innihelvete DRYYYG! Så hon skulle minsann klaga till Janne för att det här gick inte för sig ,. NEJ NEJ! Aa, give me a break liksom och var lite tacksam för att jag hjälpte dig istället jävla kärring! 

Aaa, okej - semester var det ja. Ska verkligen försöka stressa ner och bara ta det lugnt. Är för övrigt inte ett dugg avundsjuk på dom som har biljetter till Bob Dylan på Peace & Love i morgon. NADA NJET INTE ETT SKIT! (Ljug ljug ljug) ^^ Nu ska jag laga Tacos och dricka en hel jävla bag in box med vitt vin! Todilooo



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0