Det är ett faktum

Jag är alltid missnöjd. Nu önskar på ett sätt att tiden kunde gå långsammare så att jag kan få ha semester lite längre, men på ett annat vis så får den gärna speeda på lite så att det snart blir vår så att vi kan få påbörja hela hundproceduren. Håller ju lite på att spricka varje gång någon ens säger hund. 

Hur som helst, hela veckan har som sagt flugit förbi. Jag och Melissa har haft Filmkväll efter filmkväll och det har fan inte varit mycket som blivit gjort eller ^^ Har dock hunnit med ett glas vin på Söderhielmska, så det är väl alltid något. 

Nästa helg försvinner jag och maken till Östersund för en visit på Storsjöyran! Ska bli hur kul som helst. Men jag tänker nog bara gå in på Fredagen för att se The Ark. Känner inte direkt att det är värt 600:- att se Håkan Hellström på lördagen. Men ja, vi får se hur det blir. Känns rätt overkligt att jag ska behöva jobba en hel vecka innan det bara. Det är fan sinnesjukt vad 3 veckor går fort. Får försöka be några böner över helgen så att det inte är kaos och hysteri när jag är tillbaka. Vet inte om jag pallar den stressen igen. I Might Die. 


GE MÄ !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0