Dålig Stil.

Ni kanske kan försöka relatera till mig och mitt skrivande ibland? Jag försöker verkligen skriva minst 1 inlägg per dag - men jag får fan aldrig en kommentar eller ett "gilla" på facebook när jag länkar. Så det känns som om bloggen är rätt död just nu. Jag skriver kul, jag skriver om kläder, jag skriver om massa onödigt skit. Men ändå - NADA! 

Så nu är jag lite less och tänker spendera dagen med att plantera om blommorna på ballen som har börjat leva ett eget liv och lägga ut en del annonser på Tradera. Trevlig Tisdag på er ! 

Ikväll blir det förhandsvisning på Harry Potter och en middag på Texas Longhorn! YEEEJ!

KOMMENTARER
Postat av: Anna AT

Haha, ja du är kul :) Jag läser din blogg nästan dagligen, lite dålig på att kommentera dock... Pöss

2011-07-19 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0